سیستم مورد نیاز بازی Sonic Frontiers

مدیر سایت
4 اردیبهشت, 1401
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
سیستم مورد نیاز بازی سونیک

یکی از نمادهای صنعت بازی های ویدیویی بدون شک شخصیت سونیک (Sonic) است، این جوجه تیغی آبی رنگ توسط شرکت سگا برای کنسول های سگا جنسیس در سالهای اول کنسولهای خانگی معرفی شد. بازی و شخصیت آن آنقدر جذاب و محبوب شد که سونیک را یک نماد برای بازی های ویدیویی می شناسند. بازی Sonic Frontier پس از مدتها انتظار بالاخره رونمایی شد. بازی Sonic Frontier در سبک پلتفرمر توسط Sonic Team توسعه داده می شود و شرکت SEGA وظیفه انتشار آن را بر عهده دارد. بازی قرار است در اواخر 2022 میلادی منتشر شود. 

بازی Sonic Frontier اولین بازی از مجموعه سونیک است که جهان باز خواهد بود. شما به عنوان سونیک وارد جزایر Starfall خواهی شد که شامل بیوم های مختلفی است. در این بازی شما می بایست با Dr Eggman یک دانشمند شرور به مبارزه بپردازید. بازی سونیک Frontier بدلیل جهان باز بودن خیلی مورد انتظار می باشد. از نظر گرافیکی تا کنون گیم پلی از بازی نشان داده نشده است اما سیستم مورد نیاز بازی منتشر شده که از قدرتمند بودن سخت افزار خبر می دهد. ابتدا به سیستم مورد نیاز توسط شرکت SEGA را مشاهده و در آخر سیستم پیشنهادی ما در پی سی کالا را میتوانید مشاهده کنید تا برای خرید سیستم مناسب انتخاب بهتری داشته باشید.

بازی سونیک

حداقل سیستم مورد نیاز برای بازی Sonic Frontier (رسمی توسط استودیو سازنده بازی)

  • سیستم عامل: ویندوز 10 نسخه 64 بیت
  • پردازنده:  AMD FX-8350 / Intel i5-3570)
  • کارت گرافیک: AMD Radeon RX470 / NVIDIA GeForce GTX 960 4GB
  • حافظه رم: 6 گیگابایت
  • فضای مورد نیاز نصب: 75 گیگابایت
  • دایرکت ایکس: نسخه 11

با توجه به قطعات ارائه شده توسط Sonic Team این قطعات گزینه مناسبی برای اجرای بازی به صورت نرم و روان به شمار آید. این قطعات صرفا برای اجرای بازی در وضوح 720p با تنظیمات پایین Low ارائه شده است. در ادامه با سیستم پیشنهادی استودیو سازنده بازی آشنا خواهید شد. اگرچه باز هم از نظر ما قطعات پیشنهادی نیز از قدرت خیلی بالایی برخوردار نیستند اما می توان به آنها تا حدی اعتماد کرد.

سیستم پیشنهادی برای Sonic Frontier (رسمی توسط استودیو سازنده)

سیستم عامل: ویندوز 10 نسخه 64 بیت

پردازنده: AMD Ryzen™ 5 2600 / Intel i7-4770

کارت گرافیک: AMD Radeon R9 290X یا NVIDIA GeForce GTX 970 4GB

حافظه رم: 16 گیگابایت

فضای مورد نیاز نصب: 75 گیگابایت

دایرکت ایکس: نسخه 11

با توجه به سیستم پیشنهادی ارائه شده توسط Gearbox، باز هم از دید ما در پی سی کالا بهتر است از کارت گرافیک بهتری برای این عنوان استفاده کرد چرا که محیط های شلوغ و پر از جلوه های بصری میتواند بار گرافیکی را بالا ببرد و در نتیجه پردازنده دچار گلوگاه شود. برای تجربه هرچه بهتر از این بازی و لذت فریم ریت بالا در محیط های شلوغ همچنین تنظیمات گرافیکی High از قطعات نام برده شده پی سی کالا در ادامه استفاده کنید:

سیستم پیشنهادی پی سی کالا برای بازی Sonic Frontier

  • سیستم عامل: ویندوز 10 نسخه 64 بیتی
  • پردازنده مرکزی: Intel Core i7-12700K
  • حافظه رم:  16 گیگابایت از نوع DDR4 با فرکانس 3200
  • کارت گرافیک: NVIDIA RTX 3060
  • فضای مورد نیاز برای نصب: 75 گیگابایت (حافظه SSD)
  • دایرکت ایکس: نسخه 12

سیستم ارائه شده ما به راحتی بازی را با رزولوشن Full HD با تنظیمات بالا High و نرخ فریم 60 را به گیمر می دهد این امر میتواند تجربه بسیار لذت بخش برای هر گیمری باشد. اگر به دنبال خرید سیستم گیمینگ با خرید و قیمت لپ تاپ مناسب گیم هستید میتوانید با ما در پی سی کالا در تماس باشید تا از راهنمای خرید توسط متخصصین ما بهرمند شوید.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.